Bruno Foodcorner: Social Media campagne

Bij Medialife mochten we, in samenwerking met E-Volve, voor Bruno Foodcorner een reeks heerlijke video’s en foto’s maken om hun gloednieuwe pastaconcept te lanceren. Deze lekkere content, vol met levendige visuals en de opvallende Bruno Foodcorner huisstijl, zorgt ervoor dat je direct zin krijgt in een bord heerlijke pasta!

Onze beelden en productshots bieden een complete visuele ervaring: van de juiste setting tot de perfecte pasta op de vork. Op die manier presenteren we het nieuwe pasta-assortiment op een dynamische en veelzijdige manier aan al hun klanten. De vrolijke beelden en de lekkere producten trekken dan ook meteen de aandacht en nodigen iedereen uit om de pasta bij Bruno Foodcorner te gaan proeven. De video’s en foto’s zijn beschikbaar in verschillende formaten, zodat ze perfect passen op elk platform en toestel.

KLANT
Brim – Group Bruno
JAAR
2024

Aanvullende services en processen binnen dit project

Photography
Studio
Video

Dankzij onze stijlvolle content had Bruno Foodcorner alles in huis om hun nieuwe pastaconcept met een knal te introduceren en te promoten. Buon appetito!

Ontdek het gloednieuwe pastaconcept op hun website: www.brunofoodcorner.be

Terug naar cases